Trabajo en grupo
El
trabajo en grupo vale 4 puntos sobre la nota final de la parte de
pelota vasca (dentro de la asignatura de Fundamentos de Tenis y Pelota
Vasca). La autoevaluación individual del uso de TICs valdrá un punto. En
total, 5 puntos.
En este trabajo se utilizarán las nuevas tecnologías, entre las que cabe destacar el blog, y se desarrollará en colaboración entre los y las alumnas de las asignaturas de Fundamentos de tenis y pelota vasca (Universidad del País Vasco UPV/EHU).
En este trabajo se utilizarán las nuevas tecnologías, entre las que cabe destacar el blog, y se desarrollará en colaboración entre los y las alumnas de las asignaturas de Fundamentos de tenis y pelota vasca (Universidad del País Vasco UPV/EHU).
El
trabajo se realizará por grupos de cuatro personas, excepto casos
justificados, y tratará de responder a una pregunta planteada por el
profesor relacionada con los contenidos de la asignatura. Cada grupo
deberá elaborar un documento escrito y un apartado de exposición. A
continuación se exponen las condiciones básicas:
Documento escrito
|
Exposición
|
Máximo 1500 palabras
|
Se valorará el uso de las nuevas tecnologías
|
Se pueden usar fotos. Se recomienda que sean propias, en caso contrario, citar la procedencia
|
En caso de elaborar uno o más vídeos, entre todos no pueden superar los 10 minutos.
|
Se
valorará muy positivamente utilizar artículos y otros elementos de
otros autores, para elaborar vuestro propio texto. Referenciarlos de
forma correcta y citarlos en el texto.
| |
Última fecha de entrega: 28 de Noviembre de 2017.
|
Cada
grupo creará su blog, donde colgará su trabajo (incluidos los videos,
fotos…). En el blog principal (creado por el profesor implicado),
denominado Blogoesfera, se facilitarán los enlaces a los demás blogs,
donde todos los y las alumnas podrán encontrar los trabajos realizados.
El documento escrito se colgará como ‘post’, con sus correspondientes
enlaces, y los videos se colgarán en cualquier plataforma audiovisual.
Los criterios de evaluación del trabajo se han añadido en otro documento (ver “criterios de evaluación”).
La
calificación del trabajo será responsabilidad en partes iguales del
profesor (50%) y de la cocalificación del alumnado (50%). Para aprobar el
trabajo es preciso aprobar cada parte, en caso contrario no se
realizará la media. Una vez obtenida la calificación total, se multiplicará por el número de autores y ellos se encargarán de repatir dichos puntos como crean conveniente (con una limitación de más menos 2 puntos y no pudiendo superar en ningún caso los 10 puntos por autor).
Si algún trabajo se presenta en segunda convocatoria, será evaluado y calificado por el profesor.
Evaluación por pares
Esta
evaluación va unida a la elaboración del trabajo en grupo. Cada
persona deberá evaluar cuatro trabajos de sus compañeros de clase. Esta
evaluación será individual y se llevará a cabo siguiendo las
directrices marcadas en los criterios de evaluación. Dicha evaluación
se subirá al blog de los autores en forma de comentario. Además, se
deberá añadir una nota entre 0 y 10 puntos (añadir nombre y apellidos del autor). Estas
evaluaciones (y calificaciones) individuales de cuatro trabajos
(blogs) se deberán subir a los respectivos blogs antes del 5 de diciembre de 2017 (y enviárselos por email en un documento word al profesor, identificando el título de cada blog), como máximo, después se cerrará la posibilidad de hacerlo.
La
persona que evalúe los cuatro trabajos (de forma razonada y correcta),
obtendrá un Apto, necesario para superar la asignatura. La que no lo
haga, tendrá un No Apto, y lo podrá recuperar en la siguiente convocatoria.
LANAREN EZAUGARRIAK
Talde lana
Taldean
gauzatu beharreko lan honek ikasgaiko nota osoaren %40ko balioa izango
du, hau da, 4 puntukoa. Horrez gain, ikasleak IKTak zenbateraino
darabiltzan ezagutzeko bere burua ebaluatuko du eta puntu 1 balioko du.
Guztira, 5 puntu.
Lana gauzatzeko teknologia berriak erabili beharko dira, horien artean, bloga. Blog hezigarria 4 pertsonaz osatutako taldeetan egin behar da eta irakasleak proposatutako ikasgaiaren edukien inguruko galdera bati ahalik eta eraginkorren erantzun behar zaio. Talde bakoitzak idatzizko dokumentu bat eta "aurkezpen" bat sortu beharko ditu, ondorengo ezaugarriak kontuan hartu behar direlarik:
Lana gauzatzeko teknologia berriak erabili beharko dira, horien artean, bloga. Blog hezigarria 4 pertsonaz osatutako taldeetan egin behar da eta irakasleak proposatutako ikasgaiaren edukien inguruko galdera bati ahalik eta eraginkorren erantzun behar zaio. Talde bakoitzak idatzizko dokumentu bat eta "aurkezpen" bat sortu beharko ditu, ondorengo ezaugarriak kontuan hartu behar direlarik:
Idatzizko dokumentua
|
Aurkezpena
|
Gehienez 1500 hitz
|
Teknologia berrien erabilpena baloratuko da.
|
Argazkiak erabil daitezke. Gomendagarria da zuek ateratakoak izatea; beste egileren batenak izanez gero, jatorria adierazi.
|
Zuek sortutako bideoren bat edo batzuk grabatuz gero, gehienez 10 minutu iraun ahal izango dute.
|
Beste
egileen artikuluak, bideoak edo antzerako edukiak gaineratzea oso
positiboki baloratuko da, betiere, berauen erreferentziak gaineratuz eta
testuan zehar aipatuz.
| |
Entregatze data (zintzilikatzeko): 2017ko azaroaren 28a (epe-muga).
|
Talde
bakoitzak, lana amaitu ostean, horretarako irakasleak sortutako blogean
zintzilikatu beharko du (Blogoesfera). Idatzizko dokumentua ‘post’
moduan zintzilikatuko da, dagozkion estekak gaineratuz (artikuluak,
argazkiak, besteen bideoak…), eta bideoren bat sortzen baduzue,
bestelako plataformaren bat (Youtube…) erabiliz sarean jarri eta bertara
iristeko esteka gaineratu dezakezue.
Lanaren ebaluazio irizpideak beste dokumentu batean gaineratu dira (ikus ebaluazio irizpideak dokumentua).
Lanaren
kalifikazioari dagokionez, irakaslearen notaren (%50a) eta
ikasleen kalifikazioaren (%50a) arteko batez bestekoa izango da, beraz, bien
ardura izango da lanak ebaluatzea. Batez bestekoa egiteko, bi zatiak (irakaslea eta ikasleak) gutxieneko notarekin gainditu beharko dira.
Kalifikazio osoa eskuratu ondoren, nota hori egile kopuruagatik
biderkatuko da eta puntu horiek lan-taldeko kideen artean banatuko
dituzte beraiek nahi duten moduan, betiere muga batzuk kontuan edukiz (2
puntu gora edo behera jar dezakete eta kide batek inolaz ere ezin du 10
puntu baino gehiago atera).
Lehenengo aldian ikasle talderen batek ez badu lana gainditzen, hurrengo deialdirako irakasleak kalifikatuko du.
Lehenengo aldian ikasle talderen batek ez badu lana gainditzen, hurrengo deialdirako irakasleak kalifikatuko du.
Kideen ebaluazioa
Ebaluazio
mota hau talde lanari lotua dago. Ikasle bakoitzak (bakarkako lana)
beste kideek egindako 4 lan ebaluatu behar dituzte. Ebaluazioa
gauzatzeko, ebaluazio irizpideetan zehaztutakoari jarraitu behar zaio.
Ebaluazio hauek iruzkin moduan (cometarios) zintzilikatuko dira
blogean (lan hori gauzatu duenaren blogean). Ebaluazioa modu horretan
egitearen arrazoiak gaineratu behar dira (justifikatu) eta horrez gain,
0tik 10erako nota jarriko zaio lanari (zuen izen-abizenekin sinatuz). Lau blogen edo lanen ebaluazio iruzkinak eta emandako kalifikazioa 2017ko abenduaren 5erako sartu beharko dira (eta irakasleari bidali behar zaizkio blog bakoitzaren izenburuarekin identifikatuz).
Data hori gainditzean, ezin izango da inolako ebaluazio iruzkinik
gaineratu. Iruzkinak gaineratzen dituenari (egokitasunez eta arrazoituz
egindako iruzkinak) gainditutzat emango zaio zati hori. Gaineratzen ez
dituenak berriz, ez du zati hori gaindituko eta hurrengo deialdian
errekuperatu beharko du atala.
No hay comentarios:
Publicar un comentario